FRAKT - HVORDAN FUNGERER VÅRE FRAKTBETINGELSER?
- KONTAKT OSS FØR SENDING FOR HVA SOM SKAL REPARERES PÅ DIN MOBILTELEFON. KUNDESERVICE: 95 17 71 71 VED Å SENDE EN MELDING ELLER RINGE.
- Du KAN SENDE DIN TELEFON TIL VÅRT VERKSTED I SARPSBORG PÅ ADRESSE:VIKEN PHONE, STATSMINISTER TORPSVEI 41, 1738 BORGENHAUGEN, OG VI ANBEFALER Å SENDE MED NORGESPAKKE SOM INKLUDERER SPORINGSNUMMER FOR DIN OG VÅR TRYGGHET. SE POSTEN.NO FOR MER DETALJER ELLER BESØK NÆRMESTE POST I BUTIKK. HUSK Å BRUKE GODT MED BOBLEPLAST.
- NÅR VI MOTTAR TELEFONEN VIL DEN BLI DIAGNOSERT OG REPARERT SAMME DAG OG SENDT TILBAKE MED SPORING SLIK AT DU FÅR MOBILEN RASKT TILBAKE. 1-3 VIRKEDAGER ER NORMALT.
- ER DET NOE DU LURER PÅ, TAR DU BARE KONTAKT OG VI VIL HJELPE DEG SLIK AT DU FÅR DEN HJELPEN DU TRENGER.